close


In SME , we don't need to worry about anything.All we need to do just only study hard ,play hard,and always put smile on our face.SME offers a very good  environmentand life space for us as a student,So much and as well as teachers and staffs.Sometimes if you feel tired in too much studying,you can go to the gym do some excrise , also use TV room to watch TV or movie, take a rest.It's really helpful to relieve our stresses.In addition,you can invite your friends to use the basketball court ,and play basketball.If i have chance to go abroad to study,I will choose SME again !!!

 

去年一整年我待在澳洲打工度假,我的朋友紛紛推薦我到菲律賓去念語言學校,學習英文.因為當時的我口說能力並不好,所以當我在澳洲一簽簽證結束回台灣後,就興起來這念書的念頭,一開始找了很多家代辦跟學校資料,最後我選擇了SMEAG.這是個明智的選擇,因為學校提供了很多資源給我們,讓我們不用擔心煩惱任何事物,只需要專心唸書就好.還記得當初一進來完全不會說英文,到在現在可以侃侃而談充滿自信.如果我還有機會可以到國外學習英文,我會再次選擇SMEAG!!

宿霧英語學校SMEAG同學Josh Lin的讀後感想

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    SMEAG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()