close
undefined 


終於,在SME畢業的日子即將到來...

總覺得最後幾週日子過的特別快,

我會想念在Sparta校區的老師、同學們的,

沒有機會在台灣說英文的我,

在這裡得到了許多聽與說的機會,

在課堂上與老師聊各種issues,

認識日本、韓國、中國、泰國、越南等各種不同國家的朋友,

雖然英文能力還是有待加強,

但至少了解到自己對英文的弱點。

undefined 

I will improve my English skill continually!!!

I enjoyed to travel in Cebu very much.

I visited Cebu city, Malapascua island, Oslob, Nalusuan island, Bohol island...

每次的旅行都很棒,

也讓我花了不少錢(汗 XD)

但也讓我留下了許多難忘的回憶^^

undefined 

我很高興在這裡認識了許多朋友,

尤其是batchmates,

在這裡我們同時進SME學習,

有相同的break time,

一同出遊、慶祝、喝酒聊天,

另外,

還有其它各課程的同學,

我很高興能與他們相遇在菲律賓。

undefined 

After graduate, my friends I will miss you all! I except we will meet some day~

Finally, I want to appreciate my teachers.

I think we are not only teacher and student but also friend. 

Here's teachers are enthusiastic and fun. 

I really thank for their teaching. 

Anyway, I am satisfy the SME life. Smiles Mean Everything~~~

undefined 

arrow
arrow

    SMEAG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()